자유게시판

сыныптық сабақтық жүйе - сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы …

페이지 정보

profile_image
작성자 Tanya
댓글 0건 조회 4회 작성일 24-10-21 01:04

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=сыныптық+сабақтық+жүйе+сабақ+оқытуды+ұйымдастырудың+негізгі+формасы+слайд
 
 
сыныптық сабақтық жүйе - сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы слайд [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихында, оның негізінен үш түрлі формасы қалыптасқан: жеке -дара, топтық және сынып-сабақтық жүйе. Жекелеп оқыту жүйесі көне орта ғасырларда пайдаланылды. Сабақ оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. Мұғалімнің сабаққа әзірлігі, жоспарлауы Оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ туралы маңыздылығын ашу. Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихында, оның негізінен үш түрлі формасы қалыптасқан: жеке –дара, топтық және сынып–сабақтық жүйе. 11 слайд. Сыныптық – сабақтық жүйенің негізгі белгілері Оқу демалыстар үзілістер Оқу күніОқу жылыСабақтар кестесі. Сыныптық сабақтық жүйесінің артықшылықтары. Тақырыбы: Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы. 1.1.Педагогиканың даму тарихындағы сабақ теориясы. 1.2.Сабақ, сабаққа қойылатын талаптар. Сабақ күрделі психологиялық және. Сабақ оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы. Сабаққа қойылатын талаптар. Модуль /пән атауы: КМ 01. Оқу ақпаратын беру және алған білімді өз бетінше қолдана білуге үйрету. ОН 1.2. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы түсінік, олардың даму тарихы 2. Сабақ- оқытуды ұйымдастырудың негізігі формасы. 3. Оқытуды ұйымдастырудың қосымша түрлері 4. Оқытуды ұйымдастыру формалары. Қазіргі сабақ. Оқыту әдістеріне сипаттама. Ulagat. Оқытуды ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік. Оқытуды жүзеге асыруда білім мен оқытуды ұйымдастыруда. Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы – сабақ, оның негізгі түрлері Оқытуды ұйымдастырудың сыныптық-сабақтық жүйенің негізгі компоненті сабақ. By АК Игибаева Cited by 2 — Лекция оқытуды ұйымдастырудың формасы ретінде Дидактиканың негізгі категориялары: білім беру, оқыту, сабақ, беру, оқу, оқыту принциптері, оқыту. Оқуға байланысты форма екі мағынада қолданылады: 1) оқу формасы; 2) оқу-ұйымдастыру формасы. 3. Оқу формалары. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі нысаны. Сабақ уақыты қысқа, сондықтан ол күрделі және жауапты кезең, себебі сабақтың сапасы оқушының дайындығына тікелей әсер етеді.

етістіктен сын есім тудыратын негізгі жұрнақты белгіле, туынды сын есім 5 мысал ежелгі амулеттерді сатып алыңыз неліктен үйленбеген әйел үшін апатты армандайсыз я могу проверить правильность вычислений 4 класс абай университет гранты 2024, педагогика грант балл 2024 жұбановтың фонетика саласындағы еңбектері, жұбанов кітабы қазақстан тарихы төл сөзге 10 мысал, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру мысалдар

төл және кірме жұрнақтар - жұрнақ түрлері ереже [Читать далее...]

Қосымша қанша түрі бар? Школьные. Қазақ тілінің жалғаулар түрлері (Виды окончаний) Септік (Падежные) Көптік (Множественного числа) Тәуелдiк (Притяжательные) Жіктік (Личные). Жұрнақтар түбірге де, туынды сөзге де жалғанады ("бас-шы", "басшы-лық", "ұйы-м", "ұйым-дас-тыр-у-шы"). Жұрнақ құрамы мен қолданылу ерекшеліктеріне қарай да бірнеше топқа жіктеледі. Мысалы. Қосымша морфемалар сөз тудыратын және форма тудыратын қосымшалар (морфемалар) жұрнақтар деп, сөз бен сөзді байланыстыратын қосымшалар. Олар: негіз сөз және сөзжасамдық жұрнақ. Бұл екі морфема -туынды түбір үшін міндетті шарт. Негіз сөзден туынды түбірдің құрамы қашанда күрделі болады. Жұрнақтың екі түрі бар: 1) сөз тудырушы жұрнақтар; 2) сөз түрлендіруші жұрнақтар. Өзі жалғанған сөзге жаңа лексикалық мағына тудыратын жұрнақ сөз. Пәні: Қазақ тілі. ЖҰРНАҚТАР. Түбірден кейін тұрып, жаңа сөз тудыратын қосымшаны жұрнақ дейміз. Жұрнақтың екі түрі бар: 1) сөз тудырушы жұрнақтар; 2) сөз түрлендіруші жұрнақтар. Өзі жалғанған. Мағына жағынан бір бүтін бола тұрса да, 11 сынып қазақ тілі мен әдебиеті тест жауаптарымен құрамы жағынан кемінде екі я онан да көп жалаң жұрнақтардан құралып (бірігіп) жасалған жұрнақтар күрделі (құранды) жұрнақтар деп аталады. Мысалы. Сөз тұлғасы. Туынды сөз, жасалуы. Түбір мен қосымша. Қосымшаның түрлері, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest қазақ және орыс. Құрамына қарай жұрнақтар жалаң және құранды болып бөлінеді (По составу суффиксы бывают простые и составные) Жалаң жұрнақ мағына және форма жағынан бөлшектенбейді. Жұрнақтар мынандай топтарға бөлінеді: 1. Тілдің өз төл материалынан я басқа тілден енген материалдан шыққандығына қарай, олар төл және кірме жұрнақтар болып бөлінеді. Білімділік Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері. Дамытушылық: Оқушылардың. Пәні: Қазақ тілі. ЖҰРНАҚТАР. Түбірден кейін тұрып, жаңа сөз тудыратын қосымшаны жұрнақ дейміз. Жұрнақтың екі түрі бар: 1) сөз тудырушы жұрнақтар; 2) сөз түрлендіруші жұрнақтар. Өзі жалғанған. Сөз тұлғасы. Туынды сөз, жасалуы. Түбір мен қосымша. Қосымшаның түрлері, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest қазақ және орыс. Олар: негіз сөз және сөзжасамдық жұрнақ. Бұл екі морфема -туынды түбір үшін міндетті шарт. Негіз сөзден туынды түбірдің құрамы қашанда күрделі болады. Ереже: Сөздің одан әрі бөлінбейтін мағыналы бөлігін түбір (түбір сөз) дейміз: көк, күріш, қобыз. Сөздің түбірге жалғанған бөлігін қосымша дейміз: рухани адамгершілік тәрбие баяндама көкшіл, күріштің.


мектебім мейірім мекені презентация скачать
47 бұйрық
менің достарым сабақ жоспары балабақшада

.
==============================================================

~~~~~ интерференция құбылысы деген не ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.