자유게시판

қалың елім қазағым өлеңінің идеясы - қалың елім қазағым қайран жұртым …

페이지 정보

profile_image
작성자 Dalton
댓글 0건 조회 123회 작성일 24-09-09 11:38

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қалың елім қазағым өлеңінің идеясы - қалың елім қазағым қайран жұртым көтерілген мәселе [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Өлеңнің идеясын анықтайды;; Өлеңде көтерілген негізгі мәселені табады;; Мәселенің шешу жолдарын ұсынады;. Тапсырма №2. Шығарманың тіліне талдау. Өз ұлты, ұлтының болашағын ойлаған, зығырданы қайнаған шерлі ақын елді түзеудің амалын қарап, тығырықтан. Абайдың әділетті қоғам құру идеясын көтергенін, Абайдың көзқарастарының ХХІ ғасырдағы Қазақстан Қалың елім, қазағым, қайран жұртым. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың, Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым Абай Құнанбайұлы Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сартша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың. Akbope. «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» қазағым, жұртым, елім деп өткен ақынның дара да дана қаламынан туындаған көркемдік. Абай шығармашылығын оқу. 2. «Сегіз аяқ», «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым», «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңдерін жаттау. 3. Абайдың қара сөздерін оқу. Сабақтың тақырыбы: Абай шығармашылығы. Сабақтың тақырыбы: Абай шығармашылығы. Барысы Қазақ аспанынан жарқырап шыққан жарық жұлдыздардың үркердей ұлы шоғырында алдымен есімі аталатын арысы, бәйтерегі-. Барысы Қазақ аспанынан жарқырап шыққан жарық жұлдыздардың үркердей ұлы шоғырында алдымен есімі аталатын арысы, бәйтерегі-. Абайдың сезіміне, жүрегіне әсер етіп, оның ақындығына ықпал етті. Информация. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың. Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» жырындағы ұлттық рух. 30155 рет көрсетілді. У.Фолькнер: «Ақын адамзат өмірінің жылнамасын жай ғана жасамауы тиіс. Қайтсек ел боламыз» деп сол заманда ешкімнің ой-санасына кірмеген мәнді мәселе ақынды жиі мазалаған. Ел еңсесін көтеріп, өзге мемлекеттердің дамыған жолына бет бұрғызу мұратын көздеді. Абайдың романтизмі – өмірге құштарлық пен ұмтылыстың әрі халқын жаңа заманға бағыттаудың, сана-сезімін, көкірек көзін ашудағы күрескерлік, нағыз шынайы әрі рухты романтизм. «Қалың елім, қазағым» өлеңінде бүкіл қазақ сахарасындағы қалың елдің қайғысын тебірене жырлады. Халықтың шын үлкен дертін, мұңын айтып осы қиыншылықтан шығаратын не дегенде – өнер-білім деп алғаш өлеңмен анығын айтады». М.Әуезов өлең туралы осылай пайымдайды. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым, Ұстарасыз аузыңа түсті мұртың, Жақсы менен жаманды айырмадың, Бірі қан, бірі май боп енді екі ұртың. Бет бергенде шырайың сондай жақсы, Қайдан ғана бұзылды сортша сыртың? Ұқпайсың өз сөзіңнен басқа сөзді, Аузымен орақ орған өңкей қыртың. Өзімдікі дей алмай өз малыңды, Күндіз күлкің бұзылды, түнде – ұйқың. Қалың елім қазағым қайран жұртым» деген өлең сол кездегі қазақтың рухани ахуалынан хабар беретін өте бір терең талғамды өлең. Қарап отырып бұл өлеңнен Абайдың ұлттық, елдік санаға көтерілген даналығын аңғарамыз. Хакім «Қалың елім қазағым қайран жұртым» дейді, «қайран тобықтым», «қайран арғыным», «қайран орта жүзім» демейді. Міне, осындай санаға көтерілген ғұламаның ойы өте өзекті. Неге? Өйткені бүгін біздің қоғамда ондай сана жоқ. Ел болу үшін жұртым десе қабырғасы қайысатын адамдар керек-ақ. Өкінішке қарай ондай адамдар өте аз, санаулы ғана. Тағы бір мәселе біздің рухани тұтастығымызға түскен сызат. Қазақ бір Алла, аруақ деп өскен, біртұтас халық еді ғой. У.Фолькнер: «Ақын адамзат өмірінің жылнамасын жай ғана жасамауы тиіс, оның туындылары адамды сүйеп тұратын, оны аяғынан тік тұрғызатын таяныш әрі қандай қиындықты жеңуге көмектесетін қайрат, демеу болуы тиіс», депті. Абай өз дәуіріндегі қазақ халқының тұрмыс-тіршілігін, қоғамдық әлеуметтік-саяси жағдайын айқын. Адамгершілік, қайраткерлік биігіне көтерілген ақынның бұл өлеңі 1886 жылы 41 жасында жазылған. Қайда жазылды? 30 жолдан тұратын өлең Құнанбай.





b-fit купить, b-fit gold свирель в исламе, грех ли слушать музыку в исламе камызяки казахская песня, камызяки игра мемлекеттің пайда болу теориясының негізін қалаушылар, мемлекеттің пайда болу теориялары презентация атырау жер кезегін білу, жер атырау гов кз программы для тестирования мобильных приложений, онлайн курсы алматы жеке жоспар практика, практика бағдарламасы ер тарғын тұлпары, қараманның тұлпарының аты
зируза - ұятсыз бала ремикс скачать
фонд гарантирования депозитов сумма
enbek.gov проверка статуса
аэропорт атырау обмен валют
сезім мүшелеріне арналған ойындар

.
==============================================================

~~~~~ кзх 27 поезд маршрут ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.