자유게시판

абай тоғжанды кездестірген тарау - тоғжан абай жолы

페이지 정보

profile_image
작성자 Max Millsaps
댓글 0건 조회 47회 작성일 24-11-21 18:06

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
абай тоғжанды кездестірген тарау - тоғжан абай жолы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Абай – Әсет Есжан. Тоғжан – Жанерке Дүйсенбина. Құнанбай – Оңдасын Бесікбасов. Сүйіндік – Дәулет Арипов. Зере – Құралай Мырзалинова. Әділбек – Егінбаев Ерасыл. Қарашаш – Асанова Лаура. Абай Тоғжан. Өтетін орны: ТТИ Алатау. Премьера күні, жылы: 2022 жыл. Автор: Исраил Сапарбай. Режиссер: Ерлан Біләл. Жанр: Музыкалық драма. Ұзақтығы: 1сағ 15 мин. Жас шектеуі: 7+. Абай – Әсет Есжан. Тоғжан – Жанерке Дүйсенбина. Құнанбай – Оңдасын Бесікбасов. Сүйіндік – Дәулет Арипов. Зере – Құралай Мырзалинова. Әділбек – Егінбаев Ерасыл. Қарашаш – Асанова Лаура. Мұхтар Әуезовтің бүкіл лүние жүзіне әйгілі ぃАбай жолы" Әцебиеттің теориялык мәселелері, әдетте, дәл осы тарау- сағынған ғашығы Тоғжанды кореді. АРУ ТОҒЖАН СИПАТЫ. Ауызынан бөтен сөзді ұшырмай, Үлкендермен кеңесті Абай қысылмай. Тоғжан отыр жеңгесінің қасында, Сылаңдаған көлдің аққу құсындай! Ажары айдай көзді еріксіз тартады. Абай жолы» қазақ жазушысы Мұхтар Әуезовтың тарихи романы. Абай жолы романы қазақ әдебиетіндегі тұңғыш жазылған роман-эпопея саналады. Жолсоқты болып келген Абай Бекейдің отауында азырақ мызғып алмақ боп жатқанында түсінде Тоғжанды көреді. Дәл баяғыша өздері кездескен Жәнібек өзенінің етегінде. Бұл тарау Әбіштің жазда еліне қайтуымен басталады. Ол қаралы жиынның үстінен тап болады. Себебі өткен. Абай-Тоғжан" қойылымы жоғары бағаланды Қосымша жаңалықтарды порталымыздан оқи отырыңыз. Сондықтан да Абай мен Әйгерімге қатысты «Абай жолы» эпопеясына қосымша кейбір өмір жағдаяттарын оқырман Алғашқы махаббаты Тоғжанды есіне салады.



адам санына қарай тәрбие формалары - тәрбие формалары тәрбиелік әсер ету әдістеріне байланысты [Читать далее...]

Тәрбиенің жалпы әдістері, құралдары мен формалары. 2.1. Тәрбие әдістері және оларды топтастыру. 2.2. Тәрбие әдістеріне сипаттама, оларды таңдау және тиімді пайдалану. «Тәрбие – біз кімдерді тәрбиелейміз, солардың жүрегіне ықпал ету Тәрбие – бізге мәлім адамгершілік әдет – ғұрыптарын меңгеруді мақсат көздеп, бір адамның екінші адамға ықпал етуі»(Л.Н.Толстой). Оқушыларға тәрбиелік ықпал ету әдістері немесе тәрбие әдістері дегеніміз – тәрбиешінің оқушылардың бойында қоғамдық көзқарасты және мінез – құлық әдеттері мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында, олардың санасы мен ерік күшіне ықпал ету тәсілдерінің жиынтығы. 2.2. Тәрбие әдістеріне сипаттама, оларды таңдау және тиімді пайдалану. Адам санына қарай тәрбие формалары жеке, шағын топтық, топтық (ұжымдық) және бұқаралық болып бөлінеді. Топтағы (ұжымдағы) тәрбиеленушілер саны 5-7-ден 25. Тәрбие әдістері бір-бірін толықтырады, олардың бірлігі тәрбие жұмысына игі әсер етіп, балалардың білімін, іскерлігі мен дағдысын тереңдетеді, қоғамдық өмірге. Формаланады форма мазм нмен толы ады Жетекші р л мазм н а арасты Т рбие процесіні мазм ны жан жа ты ж н Мектеп т рбиесіндегі жетекші идея Мектеп т рбиесін йымдастыруды топты формасы. Тәрбиенің формалары мен әдістері. Тәрбие теориясы. Тәрбиенің әдістері мен формаларына анықтама беру. Тәрбиенің құралдары, формалары мен әдістері. Адам дамуына тәрбиенің жетекшілік ықпал етпеуінің Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге. Әртүрлі тарихи дәуірлердегі педагогикалық идеялар мен тәрбиенің дамуын Психологиялық-педагогикалық ықпал ету әдістері; Қоғамдық әсер ету. Бірнеше топ) формалары. Қатысушылар санымен ажыралған тəрбиелік жұмыстардың кейбір формаларының ерекшеліктерін қарастырып көрейік. Жеке-даралықты тəрбие формалары: əңгімелесу, сыр бөлісу, кеңес беру, пікір алмасу, нақты жұмыс бойынша жеке жəрдем, проблема шешімін бірлікті іздестіру. Ұсынылған «тауарды» – кітап, сурет, күйтабақ, қолөнер туындысы жəне т.б. «сатып алу» үшін, қатысушы қалаған затына байланысты өз білімдерін жария етуі тиіс. 3. Қандай тəрбие құралдары мен формаларынан хабарыңыз бар? 4. Тəрбие құралдары мен формаларын таңдау неге байланысты? 5. Дəстүрлі жəне жаңа тəрбие жұмыстарын атап, оларға сипаттама беріңіз. Тәрбие процесінде қамтылған санына қарай тәрбие формалары жске, шағын топтық, топтық (ұжымдық) және бұқаралық больш бөлінеді. топптағы (ұжымдағы) тәрбиеленушілер саны 5-7-ден 25-ке дейін. Қоғамдағы әлеуметтік-экономикалык; өзгерістерге байланысты тәрбие мақсаты мен мазмұнының өзгеруі әдістер жүйесін жаңартады. Қазіргі кезде тәрбие әдістерін жіктеудің 11-ден астам түрлері бар. Адамның іс-әрекетінің дамуына қарым-қатынас ерекше әсер ететіндіктен, іс-әрекеттен тыс тәрбиенің болуы мүмкін емес. Ауызша және жазбаша сауалнама, тестілер, тәрбиелік мақсат көзделген шығармалар, оқушыларды өзін-өзі сендіруге үйрету, оқушылардың барлық іс-әрекетіне талдау жасау қорытынды шығару әдістері баланың өзіндік педагогикалық психологиялық ерекшеліктерін тану-дамыту мақсатында кеңінен қолданылуда. Олай болса бүгінгі біздің тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі!» деп аталады. Жарыс бағдарламасы: 1).

фразеологизм сөздер мағынасымен, фразеологиялық тіркестер мысалдар ампермаркет, радиодетали оптом жақсылық мақал, жақсы ісімен мақал мәтел жалғасы
работа в гбу москва все вакансии читать книгу москва слезам не
кто написал кюй асем коныр
ауыз бекіту уақыты 2023
қазақстан республикасының тұңғыш президенті эссе
баскетбол добы туралы мәлімет

.
==============================================================

~~~~~ күнтізбелік тақырыптық жоспар көркем еңбек ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.