ертегілерді мәнерлеп оқып беру - ертегілер түрлері 3 сынып
페이지 정보
본문
ертегілерді мәнерлеп оқып беру - ертегілер түрлері 3 сынып [Подробнее...]
2) хайуанаттар (жан жануарлар) жайындағы ертегілер 3) реалистік (тұрмыс-салт) ертегілер. Енді осы ертегілер түрлеріне кеңірек тоқталсақ. Өлеңнің мазмұныны түсінеді;мәнерлеп оқуға талпынады; Сыни ойлау арқылы өзіндік 3 – топ Туыстық атауының мамандығын сәйкестендіру. Ертегілер әлемі. Түлкі,тасбақа және кене. Ертеде түлкі, тасбақа және кене дос болыпты. 1 Мақсаты 2 Құрылымы 3 Түрлері 4 Қалыптасу тарихы 4.1 Қазақ ертегілерінің қалыптасуы 5 Тағы қараңыз 6 Дереккөздер Мақсаты Оның мақсаты – тыңдаушыға. Ертегілердің түрлері хайуанаттар жайындағы ертегілер, қиыл-ғажайып ертегілер, батырлық ертегілер, новеллалық ертегілер, сатиралық ертегілер болып бөлінеді. Хайуанаттар жайындағы ертегілер бұл топтағы ертегілердің де алғашқы үлгілері өте ерте заманда туған. Ертегі оқушыларды жоспар жасауға үйрету үшін де өте қолайлы. Оны бөлімдерге бөлу, ат қою, қандай суреттер салуға болатынын анықтау т.б. осындай жұмыстарды 2-3 сынып оқушылары орындай алады. Ертегілер презентация. 1. презентация ертегілер (6 сынып) 2. мақсаты: ертегілер және оның түрлері туралы түсінік. 3. морфологиялық карта. 4. Ертегілердің түрлері хайуанаттар жайындағы ертегілер, тоқаев цитаталары қиыл-ғажайып ертегілер, батырлық ертегілер, новеллалық ертегілер, күләш ахметова қазақты жамандама сатиралық ертегілер болып бөлінеді. Хайуанаттар жайындағы ертегілер бұл топтағы ертегілердің де алғашқы үлгілері өте ерте заманда туған. Ертегілер жанрлық ерекшеліктеріне қарай негізгі үш топқа бөлінеді: Хайуанаттар жайлы ертегілер, қиял- ғажайып ертегілер және тұрмыс салт ертегілер. Сабақтың тақырыбы: Ертегілер оның түрлері. Сабақтың мақсаты: алтыналмас официальный сайт 1. Білімділік: оқушыларға ертегілер туралы мәлімет беру. 2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу. 3. Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық 1.1 Оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеу және оның зерттелу жайы. Сабақтың барысы: Психологиялық дайындық. 1/оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; 2/сабақ мақсатын анықтау; 3/бір бірлеріне сәттілік тілеу. 4/топқа бөлу. Сабақтың мақсаты: 1) оқушыларды халық ауыз әдебиетіндегі ертегілермен, ертегі кейіпкерлерімен таныстырып, ұлттық рухани біліммен қаруландыру; 2) оқушының. Диалогтардың дұрыс оқылуына мән беру керек. Мәнерлеп оқу – оқудың ең жоғарғы түрі. Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру үшін мұғалім сабақ. Ертегілердің бала тәрбиесіндегі ролін ашып көрсету. 2.Қазақ ертегілерінің өміршеңдігін дәлелдеу. 3.Ертегі жанрын тәрбие үрдісінде қолдану жандандыру. 4.
жаңа мәліметтер қорын құру
оразаға қанша күн қалды 2023
ильяс жансугуров поэма куй на русском
40 дней тахаджуда
работа для студентов официант
.
==============================================================
~~~~~ сұхбат алу сұрақтары ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글қазақ тілі мен әдебиеті 11 сынып электрондық оқулық 2 бөлім 24.09.09
- 다음글Sahabet Casino: En Büyük Bonuslar ve Kazanma Şansınız 24.09.09
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.